کرونا ۱۶ بوشهری دیگر را به کام مرگ کشاند
کرونا ۱۶ بوشهری دیگر را به کام مرگ کشاند

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: ۱۶ نفر دیگر بر اثر این ویروس جان باختند و تعداد قربانیان به هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۲ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد، ۳۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه امروز ۱۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید، ادامه داد: این افراد شامل ۳ مرد ۶۶، ۵۹ و ۵۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، فشارخون و دیابت و ۴ مرد ۷۷، ۶۱، ۶۰، و ۴۵ ساله بدون سابقه بیماری و ۷ زن ۷۸، ۷۷، ۷۲، ۷۰، ۶۳، ۵۲ و ۴۸ ساله با سابقه بیماری قلبی، ریوی، سرطان، فشار خون و دیابت و ۲ زن ۶۶ و ۲۴ ساله بدون سابقه بیماری بودند.

کشمیری بیان کرد: از جمع ۱۶ فوتی امروز ۶ نفر بدون بیماری زمینه‌ای بوده‌اند که نشان دهنده این است که تمامی افراد باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۳ نفر از آن‌ها کرونا داشتند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان تا کنون ۷۵ هزار و  ۷۰۸ نفر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۶۳۷ جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری بیان کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم و از هم استانی‌ها می‌خواهیم جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.