ممنوعیت تردد سراسری کرونایی؛ تعطیلی ۶ روزه
ممنوعیت تردد سراسری کرونایی؛ تعطیلی ۶ روزه

ندای استان: از فردا ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و تا ۵ شهریور ادامه خواهد یافت. همچنین همه ادارات از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا شنبه آتی تعطیل هستند.

به گزارش ندای استان،دکتر علیرضا رئیسی در خصوص مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور امروز برگزار شد، گفت: با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا علاوه بر تشدید و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ممنوعیت تردد در همه جاده های کشور از ساعت ۱۲ فردا اعمال می شود و تا ۵ شهریور ادامه دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: تمام مجوزهای صادر شده برای تردد لغو شده است و علاوه بر آن، افرادی که در این زمینه تخطی کنند جریمه می شوند و جریمه آن ها نیز پس از گذشت یکماه، دو برابر و اخذ می شود.

دکتر رئیسی افزود: همه ادارات، اصناف ، بانک ها، شرکت های خصوصی، سازمان ها نیز از روز دوشنبه (۲۵ مرداد) تا پایان روز شنبه آینده به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند و این مصوبات در کل کشور اجرا می شود.
دکتر رئیسی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور این مصوبات به مدت شش روز با قوت اجرا و نظارت خواهد شد و همه دستگاه های اجرایی باید به شدت و با قدرت وارد عمل شوند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: میزان جریمه ها مشخص شده است اینکه به چه صورتی با افراد متخلف برخورد می شود هم توسط دادستانی ، وزارت بهداشت و اصناف مشخص شده است.
آقای رئیسی در مورد مراسم عزادارای امام حسین(ع) گفت: برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته ممنوع است و دسته روی هم نخواهیم داشت.