از شناسایی ۹۴۱ بیمار جدید تا ثبت ۲۰ فوتی کرونایی در بوشهر
از شناسایی ۹۴۱ بیمار جدید تا ثبت ۲۰ فوتی کرونایی در بوشهر

ندای استان:کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۱ هزار و ۴۱۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۵۳۷ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ندای استان،در حالی که دیروز تعداد مبتلایان به کرونا در استان ۷۰ هزار و ۴۷۵ نفر بود، امروز این تعداد به ۷۱ هزار و ۴۱۶ نفر رسیده است که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۱ نفر به فهرست مبتلایان افزوده شده‌اند.

امروز نیز مانند پریروز یعنی شانزدهم مرداد تعداد فوتی‌ها ۲۰ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر هم تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان  را ۸۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۹ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۳۲ نفر به کرونا، قطعی است.

دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد، ۲۹ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

او با اشاره به اینکه امروز ۲۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش شده است، ادامه داد: ۶ مرد ۷۱، ۶۳، ۶۲، ۶۰، ۵۸ و ۴۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای ریوی، کلیوی، فشارخون و دیابت، ۳ مرد با ۹۰، ۵۵ و ۵۲ ساله بدون سابقه بیماری، ۱۰ زن ۹۵، ۸۳، ۷۹، ۷۷، ۷۲، ۶۵، ۶۴، ۶۵، ۶۲ و ۵۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، سرطان، فشارخون و دیابت، و یک زن ۹۰ ساله بدون سابقه بیماری به جمع قربانیان کرونا اضافه شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در همین حال بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۸۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۱ هزار و ۴۱۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۵۳۷ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.