۱۳ بوشهری دیگر قربانی کرونا شدند
۱۳ بوشهری دیگر قربانی کرونا شدند

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت ۱۳ مورد فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در این استان به هزار و ۵۱۷ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۸۶۶ نفر عنوان کرد و افزود:  ۲۳۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته وارد این بخش‌ها شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۳۱ نفر به کرونا قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۵۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه  در حال درمان هستند، ادامه داد: ۲۸ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۱۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان، آنان را ۸  مرد ۳۱ تا ۹۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، فشارخون، بیماری کبد و دیابت و ۵ زن ۵۱ تا ۶۰ ساله با سابقه بیماری قلبی، مغزی، آسم، فشار خون معرفی کرد.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۵۵ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۳ نفر به کرونا دچار بودند.

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۰ هزار و ۴۷۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان باخته‌اند.