اولتیماتوم دستگاه قضا به شهرداری شبانکاره
اولتیماتوم دستگاه قضا به شهرداری شبانکاره

ندای استان:رئیس دادگستری بخش شبانکاره گفت: قصور شهرداری، شورا و پیمانکار در موضوع بسته شدن پمپ گاز مشهود است و پس پایان مهلت یک‌هفته‌ای و عدم راه‌اندازی، در راستای تضییع حقوق شهروندی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مدت‌زمان طولانی است پمپ گاز که یکی از امکانات عمومی موجود در شهر شبانکاره می‌باشد تعطیل شده و در همین راستا نارضایتی‌های شدید مردم را در پی داشته است.

رئیس دادگستری بخش شبانکاره ادامه داد: دادگاه بخش شبانکاره به برای رفع این معضل نشست‌هایی با پیمانکار و اعضای شورا شهر و شهردار داشته است؛ مهلت کافی نیز داده شد که متاسفانه تاکنون حرکتی دیده نشده است، به صراحت میگویم دستگاه قضایی به جد ورود خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از صبر و حوصله مردم افزود: وقتی امکاناتی در یک منطقه است چرا باید گذاشته شود این امکانات حذف شوند، تعطیلی پمپ گاز شبانکاره نمادی از ناکارآمدی مسئولین شهری شبانکاره می‌باشد.

جمالی خاطرنشان کرد: قصور شهرداری، شورا و پیمانکار مشهود است و پس پایان مهلت یک‌هفته‌ای و عدم راه‌اندازی، در راستای تضییع حقوق شهروندی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.