استقبال چشمگیر دیری‌ها از واکسن برکت
استقبال چشمگیر دیری‌ها از واکسن برکت

ندای استان:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: مردم این شهرستان استقبال بسیار خوبی از تزریق واکسن کووایران برکت داشته‌اند.

به گزارش ندای استان،احمد آخوندی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: در ۱۰ روزی که  از توزیع واکسن کوو ایران برکت می‌گذرد، تعداد ۹۰۰ دوز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان تزریق شده است و شاهد استقبال چشمگیر مردم از واکسن ساخت کشورمان هستیم.

او افزود: تزریق واکسن کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت شهر‌های بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون  و ورزشگاه و سالن هیات پینگ‌پنگ  بندر دیر انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ادامه داد: برنامه واکسیناسیون کرونا روزانه در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و حتی روز‌های تعطیل برقرار است.

آخوندی بابیان اینکه واکسن کرونا به‌اندازه کافی در این شهرستان موجود است، عنوان کرد: واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا در حال انجام است و تاکنون از جمعیت ۵ هزار و ۱۰۰ نفری این گروه در شهرستان دیر ۶۴ درصد واکسینه شده‌اند.

او گفت: بردخون با ۷۶ درصد بیشترین و دوراهک با ۴۰ درصد کمترین میزان استقبال مردمی برای انجام واکسیناسیون کرونا داشته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: شهروندان بردستان با ۶۶ درصد، آبدان با ۶۳ درصد و دیر نیز با ۶۳ درصد با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت کنند.

آخوندی بیان کرد: با توجه به فراهم بودن واکسن، شهروندان با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.