سدی استاندارد به مردم تحویل می‌دهیم
سدی استاندارد به مردم تحویل می‌دهیم

ندای استان:استاندار بوشهر در واکنش به اعتراض نماینده دشتی و تنگستان درباره افتتاح سد ناتمام خاییز، گفت:شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس که افتتاح سد خاییز را «خیانت» دانسته بود، بیان کرد: گاهی دوست نداشتم وارد بگو مگو‌ها شوم و همواره سعی کردم از طریق گفت‌وگو مسائل را حل کنم و از طریق تریبون‌های رسمی ورود نکنم، ولی وقتی خواندم که یکی از نمایندگان از واژه خیانت استفاده کرده ورود کردم و پاسخ می‌دهم.

او افزود: خیانت را کسانی کردند که هیچ کاری نکردند و کار‌ها را معطل کردند.

استاندار بوشهر ادامه داد: مدیریت استان افتخار می‌کند که در کمتر از سه سال، سد ۱۶ میلیون متر مکعبی خاییز را تکمیل کرده و این موضوع از بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

گراوند عنوان کرد: جناب کرمی نماینده محترم گفته‌اند که برای تبلیغات و بنر زدن این سد را افتتاح می‌کنیم، در حالی که ما نیازی به بنر و تبلیغات نداریم و کسانی که می‌خواهند با بنر و کار‌های نکرده از مردم رای بگیرند نیازمند بنر و تبلیغات هستند.

او با اشاره به کارهای صورت گرفته، گفت: از ۱۰ خوابگاه ورزشکاران استان ۵ خوابگاه در زمان بنده ساخته شده و از ۱۷۱ طرح بهداشت و درمان، ۱۶۰ طرح تکمیل شده است و کسانی به فکر بنر هستند که فقط با چند بلوک عکس می‌گیرند.

کسانی دنبال ژست سیاسی هستند که هزار تومان به شهرستان خود کمک نکردند

استاندار بوشهر ادامه داد: افتخار می‌کنم در دولتی کار کردم که در سخت‌ترین شرایط تحریمی و اقتصادی، خم به ابرو نیاورد و بالاتر از حد توان کار کرد.

گراوند بیان کرد: حرمت را حفظ می‌کنم، ولی کسانی به دنبال ژست سیاسی و انتخاباتی هستند و دنبال تبلیغات هستند که حتی یک هزار تومان نیز به شهرستان خود کمک نکردند.

او گفت: شیرینی این سد برای مردم تنگستان است و نخیلات شهرستان بیشترین بهره را از این سد می‌برند و اگر باران باریده بود این سد آبگیری هم شده بود. مقصر نباریدن باران ما نیستیم. کار خود را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم و یک سد استاندارد را تحویل می‌دهیم.

استاندار بوشهر خطاب به نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، عنوان کرد: شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

گراوند افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد و مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند که چه کسی کار کرده است. این سد در واقع سند افتخار استان بوشهر خواهد بود.

او بیان کرد: سد ارغون در یک سال ساخته شد و سد اخند نیز آماده آبگیری است و مردم می‌دانند که چه کسانی خیانت کردند و چه کسانی خدمت کرده‌اند و دلسوز هستند.

در این جلسه استاندار بوشهر به صورت ویژه از زحمات و تلاش‌های موثر کمال الدین شهریاری نماینده سابق مردم دشتی و تنگستان در مجلس برای به نتیجه رساندن سد خاییز تنگستان قدردانی کرد.