کرونا در بوشهر رکورد می‌زند/ شناسایی ۵۴۳ بیمار در ۲۴ ساعت
کرونا در بوشهر رکورد می‌زند/ شناسایی ۵۴۳ بیمار در ۲۴ ساعت

دای استان:گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به ۵۱ هزار و ۳۳۴ نفر رسیده که ۵۴۳ نفر بیش از دیروز است.

به گزارش ندای استان،در حالی که دیروز تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ۵۰ هزار و ۷۹۱ نفر گزارش شده بود امروز این عدد به ۵۱ هزار و ۳۳۴ نفر رسیده است.

این آمار نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته ۵۴۳ نفر به تعداد مبتلایان شناسایی شده افزوده شده است.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۴ نفر به کرونا، قطعی است.

سعید کشمیری افزود: اکنون ۳۶۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند.

او ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۶۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۶ نفر کرونا داشتند.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، بیان کرد: از این تعداد ۱۴ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به ثبت دو مورد فوتی جدید، اعلام کرد: قربانیان تازه کرونا در استان بوشهر، آقایی ۵۲ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و خانمی ۶۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون هستند.

او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۱ هزار و ۳۳۴ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده‌ و هزار و ۲۴۹ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزایش شهرستان‌های قرمز را زنگ خطری برای استان خواند و تاکید کرد: برای جلوگیری از شرایط سخت خیز پنجم کرونا نیاز به همراهی همه مردم نیاز داریم.