جریمه کرونایی رانندگان متخلف همچنان باقی است
جریمه کرونایی رانندگان متخلف همچنان باقی است

ندای استان:رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان باقی است و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: جریمه رانندگانی که در ساعت ممنوعیت تردد در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کنند همچنان برقرار است و طبق برنامه قبلی اگر راننده‌ای از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهر‌ها رفت و آمد کند، اعمال قانون می‌شود.

او ادامه داد: جریمه به صورت دستی به راننده داده نمی‌شود بلکه هوشمند است و به صورت پیامک اطلاع داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهرافزود: اگر راننده پس از اعمال قانون، به پلیس مراجعه کرد کاری از دست ما بر نمی‌آید.

پاپری همچنین با اشاره به تخلفات رانندگی که بیشتر در شهر‌ها رخ می‌دهد، عنوان کرد: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، تغییر مسیر ناگهانی، عبور از چراغ قرمز و رعایت نکردن حق تقدم بیشترین تخلفاتی است که درمناطق شهری اتفاق می‌افتد.

 

او گفت: در ساعات پایانی شب شاهد حرکات مخاطره آمیز برخی رانندگان هستیم که این حرکات از چشم پلیس پنهان نمی‌ماند و گشت‌های محسوس و نامحسوس آن‌ها را رصد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر به حوادث جاده‌ای رخ داده در روز‌های اخیر در کشور نیز اشاره کرد و از رانندگان اتوبوس خواست همه نکات ایمنی را رعایت کنند و حتی جزئی‌ترین نکته را فراموش نکنند زیرا یک لحظه غفلت باعث ایجاد مشکلات بزرگ می‌شود.