پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری پس از ۲۳ سال
پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری پس از ۲۳ سال

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از ۲۳ سال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان “دشتستان” خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ”حیدر سوسنی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل فردی با اسلحه جنگی در اردیبهشت ماه سال ۷۷ در شهر “برازجان” و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به متواری شدن متهم و مجهول المکان بودن این فرد، به رغم گذشت ۲۳ سال از این حادثه سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده علمی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی دشتستان و با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت محل اختفاء قاتل در نخلستان های اطراف روستای “نظرآقا” در آن شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری با ۲ فشنگ جنگی از او کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و علل و انگیزه اقدام خود را اختلافات قبلی با مقتول بیان کرد.
سرهنگ سوسنی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، اظهار داشت: مردم عزیز مطمئن باشند که هیچ پرونده ای تا زمانی که متهمان اصلی آنها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند، مختومه نمی شود و حتی اگر سال ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.