از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید تا قربانی شدن ۳ نفر دیگر
از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید تا قربانی شدن ۳ نفر دیگر

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۵ مورد به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۳۴۵ نفر در بخش‌های کرونایی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۸۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۱ نفر به کرونا مبتلا بوده‎اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۹ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

او با اشاره به اینکه سه نفر دیگر قربانی کرونا شده‌اند، گفت: امروز ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان داشتیم که هر سه مرد بودند با سن ۶۴، ۶۲ و ۵۱ سال و سابقه بیماری کلیوی، سرطان و فشار خون.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۴۳۵ نفر در این استان به این بیماری مبتلا شده و هزار و ۲۳۶ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری بیان کرد: با توجه به اینکه آمار بستری در استان بوشهر در حال افزایش است از هم استانی‌ها می‎خواهم که دورهمی را کمتر کنند و به شیوه‌نامه‌های بهداشتی پایبند باشند تا بتوانیم واکسیناسیون را به صورت گسترده انجام دهیم و وارد خیز پنجم کرونا نشویم.