ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است/ پاسخگوی پارتی بازی‌ها باشید
ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است/ پاسخگوی پارتی بازی‌ها باشید

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف دولت فعلی در زمینه های مختلف به نطق نماینده مردم تبریز اشاره کرد و گفت: جای شاکی و متهم نباید تغییر کند، رئیس جمهوری که نمی تواند قیمت مرغ و تخم مرغ را کنترل کند، چگونه دنبال تشکیل دولت سوم است.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخی مباحث که امروز در صحن علنی مطرح شد، وهن انقلاب و مردم ایران بود، ظاهراً جای شاکی و متهم تغییر کرده و افرادی که باید در جایگاه متهم به ملت ایران بابت ویرانی ها، برجام ها، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس های نجومی، بی اعتبار کردن پاسپورت ایرانی، برادر و باجناق و فامیل سالاری، تحقیر توان ایرانی، بی برقی و بی آبی، تعطیلی صنایع و ظلم های دولت ساخته به مردم و جوانان پاسخگو باشد، در جایگاه شاکی نشسته و نهادهای نظام از جمله شورای نگهبان که مانع ورود نفوذی ها و نااهلان به حساسترین جایگاه کشور شده را مورد حمله قرار می دهند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم یادآور شد: همین افراد دیکتاتور هستند که همه چهل و چند سال اخیر قدرت و پول در اختیار داشتند اما باز طلبکارند. مردم در دوره شما روز به روز فقیرتر ، گرسنه تر و محروم تر شدند. شما باید پاسخ دهید که چرا در دوره اخیر پارتی بازی و حیف و میل بیت المال بیشتر شده، اما طوری صحبت می کنید که گویا پول و ثروت کشور در دست دیگران بوده است.

رضایی اضافه کرد: این خوی دیکتاتوری است که اگر رأی بیاورند، مردم خوب هستند و اگر رأی نیاورند یا شورای نگهبان صلاحیت آنها را احراز نکند، فتنه می کنند و سطل زباله آتش می زنند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: بی آبی و بی برقی در استان بوشهر، شرایط را برای مردم سخت کرده است، دولتمردان نمی دانند که قطع آب و برق در گرمای سوزان این منطقه چقدر زجرآور است. آقای روحانی به جای باندبازی و تعیین تکلیف برای رهبری و شورای نگهبان، فکری به حال آب، برق، نان، مرغ و تخم مرغ مردم کنید. شمایی که نمی توانید قیمت مرغ و تخم مرغ را کنترل کنید، چطور به فکر تشکیل دولت سوم خود هستید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: به جای طراحی برای تشکیل دولت سوم روحانی، پیگیر رانت در پارس جنوبی باشید و تضییع حق جوانان را پیگیری کنید.

  • منبع خبر : خانه ملت