رؤسای ستاد رئیسی در بوشهر منصوب شدند
رؤسای ستاد رئیسی در بوشهر منصوب شدند

ندای استان:حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان مسؤول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان بوشهر و دکتر قاسم برجویی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در حمایت از آیت الله رئیسی منصوب شدند.

به گزارش ندای استان، حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان مسؤول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان بوشهر منصوب شد.

بر اساس اعلام محسن منصوری، مسؤول امور استانهای ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان مسئول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان بوشهر منصوب شده است.

منصوری از عموم مردم انقلابی استان، ستادهای خودجوش، احزاب و گروه ها و همه کسانی که اعتلای ایران اسلامی را خواستار هستند دعوت به همکاری و هم افزایی نمود.

همچنین در حکم دیگری طی حکمی از سوی دکتر حداد عادل رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، دکتر قاسم برجویی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در حمایت از آیت الله رئیسی منصوب شد.

در بخشی از متن حکم آن آمده است: نظر به مراتب حسن شهرت، تعهد و تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده تان و بر اساس پیشنهاد معاونت امور استانها و تایید رئیس ستاد مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، به موجب این حکم تا پایان فرآیند انتخابات به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر منصوب می‌گردید.

در ادامه این حکم آمده است: ضمن پرهیز از افزایش سطح انتظارات نامعقول، استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها، امکانات و منابع انسانی، معنوی و مادی در اختیار به ویژه بهره مندی از جوانان و زنان کاردان، متعهد و کارامد و استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی و رعایت پروتکل های مقابله با شیوع کرونا، در درجه نخست در جهت تحقق خواسته های مقام معظم رهبری(حفظه الله) به خصوص برگزاری انتخاباتی شور انگیز و پرشکوه با حضور اثربخش آحاد مختلف جامعه و در وهله بعد زمینه سازی برای موفقیت جریان انقلاب و پیروزی کاندیدای اصلح، آیت الله سید ابراهیم رئیسی گام بردارید.

  • منبع خبر : فارس