تخصیص ٢٠٠ میلیارد ریال به مال‌سوختگان بازار ساحلی دیلم
تخصیص ٢٠٠ میلیارد ریال به مال‌سوختگان بازار ساحلی دیلم

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ٣١ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مجدد به مال سوختگان بازار دیلم اختصاص داده شد.

به گزارش ندای استان،احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی وضعیت بازارچه ساحلی دیلم بیان کرد: ز روز اول این حادثه در مهر پارسال تاکنون به هر طریقی در کنار این عزیزان بودیم تا کمکی به آن‌ها کنیم.

او عنوان کرد: با رایزنی‌های فراوان توانستیم ابتدا به تعداد ۳۱ نفر از این مال سوختگان که از کمیته امداد تسهیلات اشتغال دریافت کرده بودند مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ٣١ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مجدد از محل تبصره ١۶ پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: همچنین به تعداد ١۵ نفر از این عزیزان که بیمه محصولات داشتند نیز جبران خسارت از طرف بیمه پرداخت شد.

لطفی افزود: به دنبال پیگیری‌های رئیس و همکاران حوزه اشتغال و خودکفایی شهرستان و رایزنی و پیگیری‌های امام جمعه دیلم و پیگیری‌های حوزه‌های ستادی در استان و نگاه خوب مرکز توانستیم بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای دیگر مال سوختگان بازار ساحلی دیلم اختصاص دهیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان