پرچم رژیم اشغالگر قدس در بوشهر به آتش کشیده شد
پرچم رژیم اشغالگر قدس در بوشهر به آتش کشیده شد

ندای استان: روز جمعه در آیینی به مناسبت روز قدس پرچم رژیم اشغالگر ، جعلی و کودک کش صهیونیستی در میدان قدس شهر بوشهر به آتش کشیده شد.

به گزارش ندای استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: به آتش کشیدن پرچم رژیم اشغالگر به عنوان یکی از برنامه‌های محوری بزرگداشت هفته قدس علاوه بر بوشهر در سایر شهرهای برخوردار از میدان‌های قدس و فلسطین نیز اجرا شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: باتوجه به نبود امکان راهپیمایی به دلیل شرایط کرونایی به آتش کشیدن پرچم رژیم اشغالگر فرصتی بود تا ساحل‌نشینان خلیج فارس با برنامه‌ای نمادین همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی ادامه داد: در هفته بزرگداشت قدس در استان بوشهر ۳۰ ویژه برنامه اجرایی شده که باتوجه به شرایط استان عمده آنها بر بستر فضای مجازی رقم خورد.

جمالی ادامه داد: آذین‌بندی خودروها با شعارها و پرچم ایران و فلسطین، برگزاری مسابقه کتابخوانی، ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی مساجد و راه‌اندازی مراکز پاسخ به شبهات درباره فلسطین و روز قدس از جمله مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در این استان بود.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز مبارزه با استعماگر است و هر مسلمانی وظیفه دارد براساس رسالت دینی خود با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین همراهی داشته باشد.

جمالی گفت: بوشهری‌ها به عنوان مرزداران همیشگی خلیج فارس همواره حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشتند که امسال نیز شرایط قرمز کرونایی مانع از نمایش استعمارستیزی آنها به صورت فراگیر شد.

فرمانده سپاه مالک اشتر ناحیه بوشهر نیز گفت: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از مظلومان عالم است و در این روز استکبار جهانی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا شهابی افزود:حضرت  امام (ره) بیش از ۴۲ سال پیش این روز را به عنوان روز جهانی قدس معرفی کردند که قدس فراموش نشود و در اذهان مسلمان باقی بماند.

وی ادامه داد: امید است با همراهی و همدلی مسلمانان آنان بتوانند قدس شریف و عزیز را از چنگال صهیونیست غاصب نجات بدهند.

وی افزود: اسرائیل توسط مسلمانان محاصره شده و دیگر قدرت دفاع از خود را نداشته و هر روز در سرزمین خود حادثه‌های گوناگونی را مشاهده می‌کند.

شهابی اظهارداشت: توان مسلمانان باعث شده تا امنیت در درون اسرائیل از بین برود و هر روز در التهاب و اضطراب به سر ببرند.

وی گفت: این قدرت مسلمانان در روز مانند روز جهانی قدس تجمیع و اسرائیل را از صفحه روزگار حذف خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایرنا