استیضاح رئیس جمهور اکنون به مصلحت نیست
استیضاح رئیس جمهور اکنون به مصلحت نیست

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: به‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور، استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی بسیار پرهزینه است و به مصلحت نیست.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد عملکرد دولت بیان کرد: این روز‌ها با تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی رئیس جمهور شاهد وضعیت بدی از نظر کرونا هستیم و رئیس دولت در فجایع کرونایی اخیر دخیل است.

او افزود: این وضعیت به طور حتم راه حل داشت و می‌شد از بالا رفتن تعداد ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونایی جلوگیری کرد و در ایام عید می‌توانستیم فوتی‌ها را نزدیک به صفر کنیم، ولی تصمیمات، اشتباه بود و شاهد وضعیت فاجعه‌باری در کشور هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این‌ها سلامت مردم را هم به گروگان گرفته‌اند، تاکید کرد: کارشناسان و وزارت بهداشت بار‌ها و بار‌ها تذکر دادند، ولی رئیس جمهور تصمیم خودش را گرفت.

رضایی با اشاره به اینکه دولت کنونی ضعیف‌ترین دولت در این چهل سال است، عنوان کرد: باید تلاش شود که با رای مردم یک دولت کارآمد روی کار بیاید و کشور از دست این مدیریت ضعیف نجات یابد.

او با اشاره به اینکه برخی در این دولت برای کشور و مردم مضر هستند، ادامه داد: عقیده داریم که این شیوه اداره کشور صحیح نیست؛ یک روز روغن نیست، روز دیگر مرغ نیست، یک روز سیمان نیست و روز دیگر برنج. در این کشور نباید این همه فقیر و نیازمند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و … داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در پاسخ به برخی مطالبات مبنی بر استیضاح رئیس‌جمهور، بیان کرد: به‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور و تصمیمات اشتباهی که رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف داشته است، استیضاح رئیس جمهور را در این شرایط به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

رضایی افزود: استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی بسیار پرهزینه است و به مصلحت نیست. نه اینکه رئیس جمهور توان اداره کشور را داشته باشد، ولی باید توجه کنیم که در آستانه انتخابات هستیم و اگر رئیس جمهور استیضاح شود باز هم ۵۰ روز معاون اول امور را در دست خواهد داشت که تغییری ایجاد نمی‌شود و دوباره به انتخابات می‌رسیم.

او گفت: در این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه روز‌های باقی‌مانده این دولت را تحمل کنیم تا این روز‌های تلخ هم تمام شود.