فوتی‌های کرونا در بوشهر رکورد زد
فوتی‌های کرونا در بوشهر رکورد زد

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در استان تا کنون، ۹۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۴۴۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که ۳۵ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا هستند.

رئیس دنشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار بستری در این بخش‌ها با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۵۳ نفر کرونا داشتند.

کشمیری گفت: امروز ۸ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا شامل ۶ آقا با ۹۵، ۷۷، ۷۴، ۷۱، ۵۲ و ۴۶ سال و سابقه بیماری قلبی عروقی، فشارخون، دیابت و سرطان، و دو خانم با ۷۷ و ۷۴ سال بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۸ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در استان تا کنون، ۹۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۹۱۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.