شمار مبتلایان به کرونا در بوشهر از ۳۰ هزار نفر عبور کرد
شمار مبتلایان به کرونا در بوشهر از ۳۰ هزار نفر عبور کرد

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا امروز، ۹۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۴۳۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که ۴۸ نفر از آن‌ها مثبت قطعی می‌باشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ نفر از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۵۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری ادامه داد: امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۸۷، ۶۷ و ۶۰ سال سن با سابقه بیماری قلبی عروقی و سرطان و ۱ خانم با ۶۶ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۸ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا امروز، ۹۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.