کرونا سه بوشهری دیگر را به کام مرگ فرستاد
کرونا سه بوشهری دیگر را به کام مرگ فرستاد

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: با ثبت سه فوتی دیگر تعداد قربانیان کرونا در این استان به ۸۹۹ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر بیان کرد: امروز ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده که یک آقا و خانم در سنین ۷۲ و ۶۴ سال با بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون، بیماری مزمن تنفسی و آقایی دیگر با ۸۴ سال سن و بدون بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

او ادامه داد:از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۸۹۹ نفر از هم استانی‌های خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدیددر بخش‌های کرونایی بستری شده اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۱۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، افزود: در۲۴ ساعت گذشته  ۳۲ نفر با حال خوب از بیمارستان راهی منزل شده‌اند که از این تعداد ۱۷ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بیان کرد: ۱۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که هشت نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۳ هزار و ۹۰۵ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.