برگزاری هر گونه مراسم در استان ممنوع شود
برگزاری هر گونه مراسم در استان ممنوع شود

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: برگزاری هر گونه مراسم از جشن عروسی، فاتحه، مهمانی و دورهمی باید در استان ممنوع شود و این یک هشدار جدی است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش بستری شدگان در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان، عنوان کرد: تعداد بیماران بستری در این بخش‌ها به ۱۴۰ نفر رسیده است.

به گفته او، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ نفر به کرونا قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بستری هستند، افزود: از این تعداد ۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

او، بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۹۴ هم استانی به طور قطعی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند، ادامه داد: امروز یک خانم ۷۹ ساله که بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون و بیماری مزمن مغزی داشت، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۳ هزار و ۹۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

او تاکید کرد:هر گونه مراسم از جشن عروسی، فاتحه، مهمانی و دورهمی باید در استان ممنوع شود و این یک هشدار جدی است.

طبق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا که دیشب اعلام شده است، شهرستان دشتستان هم در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفت.

اکنون چهار شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر و دشتستان از نظر شیوع کرونا نارنجی هستند و ۶ شهرستان دیگر استان بوشهر در وضعیت زرد قرار دارند.