شهرستان دیر هم زرد کرونایی شد
شهرستان دیر هم زرد کرونایی شد

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی که وزارت بهداشت اعلام کرده، شهرستان دیر که پیش از این آبی بود در وضعیت زرد قرار گرفته است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری افزود: بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، اکنون از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر، ۶ شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان، دیر و جم در وضعیت زرد و ۴ شهرستان دشتستان، دشتی، تنگستان و عسلویه در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۷۷ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: همچنین در همین مدت ۱۱ مورد از بستری‌های این بخش‌ها با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
وی بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند ادامه داد: از این تعداد ۸ مورد با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
وی گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون ۲۰ هزار و ۱۴۱ مورد و مجموع جان‌باختگان این بیماری نیز ۸۸۴ مورد بوده است که از این تعداد ۸۶۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۹ نفر مشکوک بوده‌اند.