برگزاری ششمین جشنواره کالاهای فرهنگی در بوشهر
برگزاری ششمین جشنواره کالاهای فرهنگی در بوشهر

ندای استان:ششمین جشنواره کالا‌های فرهنگی با محوریت فرهنگ سازی تولید و مصرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان، فاطمه کرم پور افزود: زمان ثبت نام در ششمین جشنواره کالا‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تا ۲۰ بهمن است و از ۲۰ تا ۳۰ بهمن زمان داوری آثار است.

وی گفت: هفته اول اسفند ماه اختتامیه و نمایشگاه این جشنواره برگزار خواهد شد.

کرم پور افزود: ثبت نام در این جشنواره به صورت مجازی است و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و ثبت اثر خود اقدام کنند.

وی گفت: این جشنواره به منظور حمایت از محصولات فرهنگی داخلی با محوریت معرفی نماد‌های بومی محلی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کرم پور افزود: با اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره، تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان فرصت دارند تا آثار خود را در چهاربخش به داوری بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: علاقه مندان می توانند محصولات خود را در زمینه های عروسک(با استفاده از المان های بومی محلی استان بوشهر)، هدایا و محصولات فرهنگی بومی(ملزومات لباس، ماسک، زیور آلات، کیف، کفش، کمربند، کلاه  و تزئینات)  تهیه و تولید کرده و در این جشنواره حضور داشته باشند.