مدیری که نمی‌تواند برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد/مشکل شخصی با آقای روحانی نداریم
مدیری که نمی‌تواند برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد/مشکل شخصی با آقای روحانی نداریم

ندای استان: رضایی گفت: ریشه مشکلات ما در نوع تفکر مدیران است. معلوم است که مدیر هزار میلیاردی نمی‌تواند مشکلات مردم روستا‌ها را حل کند.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستای درودگاه بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل ولایت‌مداری بود و اگر بخواهیم مدیری در تراز انقلاب اسلامی را معرفی کنیم باید از شهید سلیمانی نام ببریم.

او افزود: مکتب شهید سلیمانی همچنان باقی و پابرجا است و هر مسئول و مدیری که بخواهد در شأن مردم رفتار کند باید در مسیر تفکرات حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از سردار سلیمانی نیازمند تفکر او هستیم، عنوان کرد: شهید سلیمانی اهل دنیاطلبی و سوءاستفاده و باندبازی نبود بلکه آن شهید بزرگوار اهل جهاد بود و شبانه روزی کار می‌کرد.

مدیری که نمی‌تواند برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد

رضایی ادامه داد: مدیری که نمی‌تواند شبانه‌روزی برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد. استانداری که به هنگام سیل به خارج از کشور سفر می‌کند و مدیری که در وقت اداری دنبال تفریح و رفاه است به درد مسئولیت نمی‌خورد.

او تاکید کرد: شهید سلیمانی از جنس این مدیران نبود. سخت‌ترین و خطرناک‌ترین کار‌ها را می‌کرد و ابایی نداشت. او اهل آقازاده بازی نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تفکر شهید سلیمانی باید در حوزه‌های مختلف وارد شود و نباید فقط در حوزه دفاعی متوقف شود. هر جایی که امور مردم با تفکر شهید سلیمانی پیش رفته است، به موفقیت رسیدیم.

ریشه مشکلات ما تفکر مدیران است

رضایی گفت: ریشه مشکلات ما در نوع تفکر مدیران است. معلوم است که مدیر هزار میلیاردی نمی‌تواند مشکلات مردم روستا‌ها را حل کند.

او عنوان کرد: مدیری که خانواده‌اش در خارج از کشور هستند و خودش دوتابعیتی است نمی‌تواند وضعیت پول ملی را بهبود ببخشد. نتیجه اینگونه مدیریت‌ها این می‌شود که مردم زیر فشار اقتصادی له می‌شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر سال ۹۲ که سند اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، این سند محقق می‌شد در این سال‌های اخیر این همه مشکل نداشتیم، این همه بیکار نداشتیم و فشار اقتصادی نداشتیم.

رضایی افزود: با تفکری که داعش را نابود کرد، می‌توانیم داعش‌های طلاق، فقر، بیکاری، فساد و… را نیز نابود کنیم و خرمشهر‌های اقتصادی و فرهنگی را آزاد کنیم.

مشکل ما شخص رئیس جمهور نیست، نوع مدیریت اوست

رضایی در پاسخت به سوالی که چرا این همه از رئیس جمهور انتقاد می‌کنید، گفت: مشکل شخصی با آقای روحانی نداریم؛ ریشه مشکلات کشور را نوع مدیریت و تفکر مدیریتی ایشان می‌دانیم.

او، با بیان اینکه هیچ‌گاه از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد، افزود: سرباز ولایت و نوکر این مردم هستیم و هیچ گاه از پیگیری مطالبات مردم و بیان مشکلات آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با هیچ مدیری بر سر مشکلات مردم تعارف نخواهیم داشت و با جدیت پیگیر حل  مشکلات و تامین نیاز‌های مردم هستیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان