ندای استان:در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی آئین رونمایی از تمثال سردار سلیمانی اثر هنرمند نقاش بوشهری در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ندای استان،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ در ایران اسلامی بوده و نیاز است که به خوبی برای معرفی این شخصیت تلاش شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری بر لزوم تقویت همگرایی، تعامل و ارتباط مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در راستای انجام عملیات‌های مشترک در حوزه‌های اندیشه و محتوا، تولیدات هنری و ظرفیت رسانه‌ای تأکید کرد.

وی برقراری ارتباط نزدیک بین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری را زمینه‌ساز برکات فوق‌العاده‌ای برای فرهنگ و هنر دینی و انقلابی استان عنوان کرد.

امید پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری استان در سخنانی محور برنامه‌های حوزه هنری را فعالیت در زمینه توسعه و تقویت ادبیات پایداری و مقاومت عنوان کرد.

آئین رونمایی از تمثال سردار سلیمانی اثر هنرمند نقاش بوشهری به مناسبت حماسه نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.