خبر استان:مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تعامل تامین اجتماعی با شرکت صدرا، منجر به شکوفایی این شرکت شد به طوری که باعث افزایش و رونق اشتغال در آن گردید.
به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ یونس خسروانی در سومین نشست تعاملی ستاد اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: اگر می خواهیم خدمت موثری به مردم ارایه دهیم باید رضایت آنان در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: در این راستا باید همه همکاران تلاش کنند تا شاهد کمترین انتقاد نسبت به نحوه خدمات دهی تامین اجتماعی از سوی مخاطبان سازمان نباشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به مشکلات شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که اخیرا با تعامل تامین اجتماعی استان، کاهش یافته، بیان داشت: امروز شاهد تولید و رونق اشتغال در این مجموعه هستیم.
خسروانی افزود: این مساله که با تعامل صورت گرفته از سوی تامین اجتماعی با شرکت صدرا و بخشودگی جرایم این شرکت، به افزایش اشتغال جوانان و کارگران کمک شد، برای ما بسیار ازشمند است.
وی با تاکید بر ادامه چنین روندی در تامین اجتماعی استان، ابراز داشت: به عنوان مجموعه مدیریتی استان باید به مسائل، با دید باز بنگریم و ضمن حفظ منافع سازمان، رضایتمندی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای دانش فنی و روانی همکاران، دوره های آموزشی فناوری اطلاعات و روانشناسی در اداره کل برگزار خواهد شد.
خسروانی با تاکید بر اینکه هیچکدام از تغییرات صورت گرفته توسط وی، با حب و بغض انجام نشده، تصریح کرد: تنها دلیل تغییرات، ارتقای راندمان بهره وری همکاران بوده است.
وی از همکان خواست مسایل، مشکلات، انتقادات و درخواست های خود را مستقیم و شفاف بیان کنند که تعدادی از همکاران، در این زمینه ها، سخنان مدنظرشان را اظهار داشتند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت حقوق و مزایای پرداختی به همکاران صورت می گیرد، تاکید کرد: در چنین وضعیتی، انتظار می رود همکاران، در قبال سازمان کم کاری نکنند.
حرکت شعب استان بر اساس برنامه ریزی مدون، یکسان دیده شدن همه واحدها در برنامه های رفاهی و انگیزشی، متعهد بودن و کم کاری نکردن از سوی همکاران و قاطعیت در افزایش یا کاهش مزایای انگیزشی همکاران بر اساس میزان کار صورت گرفته در ماه، از جمله مهمترین بیانات همکاران در این نشست بود.