درگیری و نا آرامی در نخل تقی/ پلیس: اوضاع تحت کنترل است+ عکس
درگیری و نا آرامی در نخل تقی/ پلیس: اوضاع تحت کنترل است+ عکس

خبر استان: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در درگیری قاچاقچیان با مأموران انتظامی شهرستان عسلویه ۳ قاچاقچی کالا در بندر نخل تقی عسلویه کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبر استان،سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به اینکه درگیری قاچاقچیان با پلیس در بندر نخل تقی عصر امروز اتفاق افتاد اظهار داشت: قاچاقچیان در حین تخلیه کالای قاچاق در بندر نخل تقی به دستور پلیس توجه نکردند که سبب درگیری با قاچاقچیان شد.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری ۳ نفر کشته و زخمی شدند تصریح کرد: در درگیری قاچاقچیان با پلیس یک قاچاقچی کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: هم‌اکنون من در صحنه حضور دارم که همراهی مردم و مسئولان شهرستان عسلویه و بندر نخل تقی قابل تقدیر است.

عباس‌زاده افزود: هم‌اکنون امنیت در شهرستان عسلویه و نخل تقی پایدار است و وضعیت آرام و بدون تنش است.

وی از شهروندان خواست از انتشار هرگونه اخبار کذب و فاقد اصالت در فضای مجازی خودداری کنند و در صورت مشاهده با کسانی که این اخبار را منتشر می‌کنند بر اساس قانون برخورد می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم نخل تقی با پلیس تصریح کرد: در این درگیری مردم شهرستان عسلویه به ویژه بندر نخل تقی و مسئولان این شهرستان با پلیس مشارکت کردند که قابل تقدیر و قدردانی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پلیس، مبارزه با قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار داده و هیچ نقطه‌ای در استان بوشهر برای قاچاقچیان امن نیست./تسنیم

درگیری پلس و قاچاقچیان در بوشهر (+عکس)درگیری پلس و قاچاقچیان در بوشهر (+عکس)

درگیری پلس و قاچاقچیان در بوشهر (+عکس)