خبر استان:پاساد مدیر شعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: شعب این استان در سال ۹۵، با اقدامات صورت گرفته در زمینه های مشتری مداری، بازاریابی و جذب منابع عملکرد مثبت و مطلوبی از خود ارائه داده و نسبت به سال ۹۴ به رشد ۴۰ درصدی منابع دست یافته اند.
به گزارش خبر استان، پاساد ضمن اشاره به فعالیت های موثر همکاران صف و ستاد این استان در حوزه بازاریابی بیان داشت: نشست با مدیران و مسئولین مالی ادارات، سازمان ها و شرکت های گاز، نفت و پتروشیمی مستقر در منطقه نقش بسزایی در افزایش سهم بانک از بازارهای هدف ایفا نموده است.
وی افزود: همچنین انجام تبلیغات محیطی از قبیل نصب بنر در سطح استان ،توزیع پوسترهای تبلیغاتی در بین شرکت ها، تلاش در جهت رضایت مشتریان، معرفی خدمات الکترونیکی بانک در بین مردم و تعامل با همه اقشار جامعه دیگر اقدامات شایسته همکاران برای گسترش عرصه های فعالیت و افزایش منابع جذب شده می باشد.
مدیر شعب استان بوشهر، شعب دیلم(کد۲۸۰۵)، چمران(کد۲۸۰۸)، چغادک(کد۲۸۱۵) و کنگان (کد۲۸۰۶) را چهار شعبه برتر استان در سال ۹۵ عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته با بازدید دوره ای از شعب به همراه برگزاری جلسات ماهیانه با روسا و معاونین شعب و همچنین تشکیل کمیته های بازاریابی و وصول مطالبات،اغلب نقاط ضعف و قوت شعب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و گام های مثبتی در موفقیت شعب برداشته شد.
پاساد تصریح کرد: همواره سعی شده است اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از همان لحظات آغازین حضور مشتری در شعبه رعایت شود و به گونه ای شایسته با مراجعه کننده ارتباط برقرار گردد.
مدیر شعب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای معرفی بانک و جذب منابع، جلسات متعددی با خیرین برگزار گردید و با تشکیل کمیته راهبردی در استان، تعاملات خوبی در راستای اعطای بسته های حمایتی باشگاه خیرین و همچنین طرح رویش باور و اعطای تسهیلات ارزان قیمت به افراد معرفی شده از طرف خیرین، صورت پذیرفت./عصر ارتباط