بوشهر می تواند به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل  و گل سرسبد کشور شود+تصاویر
بوشهر می تواند به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل  و گل سرسبد کشور شود+تصاویر

خبر استان: میگلی نژاد با اشاره به اینکه همه ما عاشق نظام و انقلاب و مردم هستیم افزود: هر چه در توان داریم می گذاریم تا بوشهر گل سرسبد همه شهرهای کشور شود و با این رویکرد است که شبانه روز کار می کنیم و وقت نمی شناسیم.

به گزارش خبر استان،غلامعلی میگلی نژاد با اشاره به وضعیت جوی شهر بوشهر افزود : با اقداماتی که می توان انجام داد علاوه بر چهار ماهی که هوا مساعد است ، می توانیم برای  حضور گردشگرها از استان های همجوار در کل ایام سال برنامه ریزی و اقدام کرد و این بی تردید باعث توسعه اقتصادی در بوشهر می شود .

شورایاران جهت توسعه شهری با شهرداری همکاری داشته اند
شهردار بندر بوشهر در این نشست گفت: شورای اسلامی شهر در تعامل سازنده و منطقی که با شهرداری دارد بستر را برای خدماتدهی  بیشتر شهرداری به شهروندان فراهم ساخته است.

میگلی نژاد با تاکید بر اهمیت اقدامات شورایارها افزود: سال ۹۵ با توجه به استراتژی که شورای شهر پیش روی شهرداری قرار داده است با همت و کمکی که  شورایارها با شهرداری داشته اند ، هر لحظه شاهد رشد و توسعه و پویایی در سطح شهرخواهیم بود.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اهمیت پیشنهادهای شورایاران محلات افزود توسعه ی ما در شهر بوشهر توسعه متوازن است و در همه حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی که مورد نیاز شهر است با پیگیری و همراهی و حمایت شورایاران در سطح شهر حرکت خواهیم کرد.

 فرمانداری بوشهر با تخصیص اعتبارات به کمک  مدیریت شهری بیاید
میگلی نژاد با بیان این مطلب که توسعه بدون ابزار ممکن نیست گفت : برای تحقق این امر  از فرماندار بوشهر انتظار داریم در سال ۹۵ از اعتبار تملک دارایی ها کمبود های سال ۹۴ هم جبران بشود.

شهردار مرکز استان با اشاره به پروژه های انجام شده در سال ۹۴ در شهر بوشهر اظهار داشت: خداوند کمک کرد و با همت همکاران در شهرداری در سال ۹۴ یک رضایت نسبی به طرق مختلف در مردم ایجاد شد ولی باز هم راضی نیستیم زیرا شان مردم بوشهر بسیار بالاتر  از حد خدمات فعلی است.

کارهای بزرگی را تعریف کرده ایم که سعی داریم در ابتدای سال عملیات اجرایی را آغاز کنیم و همه ی برنامه ریزی به نحوی است که در پایان سال با کیفیت و سرعت به بهره برداری برسد و این امر لازمه نظارت مستمر شما شورایاران و شهرداری می باشد.

می کوشیم که بوشهر گل سرسبد کشور شود
غلامعلی میگلی نژاد با اشاره به اینکه همه ما عاشق نظام و انقلاب و مردم هستیم افزود: هر چه در توان داریم می گذاریم تا بوشهر گل سرسبد همه شهرهای کشور شود و با این رویکرد است که شبانه روز کار می کنیم و  وقت نمی شناسیم.

شهردار بوشهر اظهار داشت : نیت مان باز کردن گره ای از مشکلات خانواده ها در بوشهر است و چه افتخاری بالاتر از این است که انسان بتواند گره ای را از مشکلات سایرین باز کند.