تجلیل استاندار از رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
تجلیل استاندار از رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ندای استان:استاندار بوشهر از رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در مدت سه سال گذشته به‌ویژه استقرار تجهیزات جدید در بیمارستان‌های استان تجلیل کرد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تجهیزات پزشکی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر قدیمی و مستهلک شده بود اما با همت دکتر ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاونین دانشگاه و مسئولین بیمارستان این تجهیزات نوسازی و حتی تجهیزات جدید که تا قبل از این در استان بوشهر نداشته‌ایم در بیمارستان مستقر شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش‌های تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مدت این سه سال ستودنی است گفت: نوسازی و آوردن تجهیزات جدید در استان بوشهر موجبات لبخند رضایت بر لبان مردم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز اظهار داشت: در سه سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خیلی خوبی در حوزه درمان و بهداشت انجام داده است.

اکبر پورات افزود: در سه سال دولت سیزدهم به ویژه در یک سال گذشته تجهیزات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه شده است که نتیجه آن ارائه خدمات با کیفیت بالا به شهروندان و درنتیجه رضایتمندی بیشتر هم استانی‌های عزیزمان می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: اخیر تجهیزات بسیار خوبی به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با همت رئیس و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه شده است که در برخی موارد این دستگاه‌ها برای اولین بار در استان آورده شد است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان و دکتر زهرا السادات جلالیان رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر تجلیل کردند.

Visited 2 times, 2 visit(s) today