ستاد مردمی قالیباف در بوشهر آغاز بکار کرد
ستاد مردمی قالیباف در بوشهر آغاز بکار کرد
ندای استان:ستاد مردمی قالیباف در خیابان شهید مطهری بوشهر (مقابل مجتمع تجاری زیتون) در حضور شماری از شهروندان و فعالان سیاسی آغاز بکار کرد.

به گزارش ندای استان،عضو و رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر شامگاه دوشنبه در این آیین اظهار کرد: محمدباقر قالیباف سرداری شایسته و یادگار هشت سال دفاع مقدس پا به عرصه انتخابات گذاشته تا ادامه دهنده راه همرزمان شهیدش باشد.

«احمد ایزدپناه» افزود: قالیباف فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان یکی از برگ‌های زرین دوران خدمت خود را در کارنامه دارد و همچنین در قامت نیروی انتظامی علاوه بر تقویت پلیس نسبت به راه اندازی پلیس ۱۱۰، سامانه ۱۹۷، پلیس ۱۰+ اقدام کرد که این مهم گامی بلند در تحقق دولت الکترونیک است.

وی ادامه داد: این شخصیت فردی جامع‌تر و مرد میدان و دیپلماسی است که نهضت شهیدان را استمرار بخشیده و از مکتب سردار شهید سلیمانی آموخته تا امور کشور را داخل و خارج سامان ببخشد.

عضو و رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر تصریح کرد: امروز در خاص و حساس کشور زمان آزمون و خطا نیست و کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به توسعه دارد و در این عرصه قالیباف هم مردم میدان و هم مرد عرصه دیپلماسی محسوب می‎شود.

یزدان پناه ادامه داد: توسعه پایدار کشور در ابتدا نیازمند توسعه صنعتی است که باید در دولت چهاردهم به این مهم توجه ویژه شود زیرا جوانان برومند ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

وی افزود: قالیباف هر جا سمتی داشته تحول آفرین بوده و چنانچه رییس جمهور شود منجر به فرصتی می‌شود تا بهترین‌ها را برای مردم شایسته ایران به ارمغان بیاورد.

یزدان پناه اظهار کرد: این فرد می‎‌تواند بخوبی در وسط میدان بایستد و با بهره‌گیری از هدایت‌های امام خامنه‌ای باعث شکوفایی شود.

وی گفت: امروز در حساس‌ترین موقعیت تاریخی کشور قرار داریم و باید آتش افروزی استکبار در منطقه و بویژه فلسطین باید بهترین انتخاب ممکن انجام شود.

ایزدپناه اضافه کرد: در این ارتباط باید با انتخاب مرد شایسته میدان و دیپلماسی مشت محکمی بر دهان استکبار زده شود.

وی تاکید کرد: قالیباف همواره مورد وثوق رهبری و به معنای تمام سرباز ولایت بوده و می‌تواند خدمت گذاری شایسته و توانمند برای ایران اسلامی باشد.

Visited 6 times, 1 visit(s) today