حذف اسناد مالکیت فیزیکی از تیرماه
حذف اسناد مالکیت فیزیکی از تیرماه
ندای استان: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور ۳۰۰ سند مالکیت در چله خدمت کارکنان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در روزهای تعطیل آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش ندای استان،«مهدی مهرانگیز» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: کارکنان مجموعه قضایی استان به تاسی از فرمایشات معظم‌رهبری برای ارائه خدمت به مردم، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ با وجود گرمای شدید هوا و تعطیلی ادارات استان در محل کار حاضر شدند.

پویشی با عنوان «چله خدمت» به مناسبت شهادت رئیسی در ایران به راه افتاده است که براساس آن تا چهلم شهید رئیسی خدماتی به جامعه عرضه و ثواب آن نثار روح ایشان و همراهان شهیدشان می شود.

وی افزود: در این ۲ روز، ۳۰۰ سند مالکیت آماده و امروز تحویل مردم می شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تصویب قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و ابلاغ آن، عنوان کرد: انتظار می رود مردم در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ثبت قولنامه ها و اسناد عادی خود اقدام کنند.

حذف اسناد مالکیت فیزیکی از تیرماه

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان افزود : از ابتدای تیرماه و به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه صدور اسناد مالکیت حدنگار به صورت فیزیکی حذف و با سند الکترونیک دارای کد امنیتی جایگزین خواهد شد.

مهرانگیز عنوان کرد : این بدین معناست که کلیه اقدامات قبلی در جهت تک برگ شدن اسناد مالکیت به قوت خود باقیست اما دیگر سند فیزیکی مالکیت صادر و تحویل متقاضیان نخواهد شد.

وی یادآور شد: سند الکترونیک در سکوی کاتب قابل مشاهده، استعلام و اشتراک گذاری خواهد بود که جزئیات آن طی روز های آتی اعلام می‌شود.

Visited 2 times, 2 visit(s) today