برگزاری دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه استان بوشهر
برگزاری دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه استان بوشهر
ندای استان:مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دعای روح نواز عرفه در ۱۰۰ نقطه محوری استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام قادری افزود: دعای عرفه در مساجد، حسینیه‌ها و بقعه‌های متبرک برگزار می‌شود. وی گفت: وی افزود: همچنین در تمامی جایگاه‌های نماز جمعه به امامت ائمه جمعه نماز عید قربان هم اقامه می‌شود. قادری همچنین از خدمت رسانی موکب‌ها به مردم در این ایام خبر داد و افزود: خدمات حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت نیز در این ایام برای مردم تبیین می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم از برگزاری دعای پرفیض عرفه در ۲۵ بقعه متبرک خبر داد. حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور بیان کرد: مراسم دعای عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع)، امامزاده حسن وجعفر (ع) ریشهر، امامزاده قاسم (ع) کوی شغاب و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار می‌شود. وی با عنوان اینکه این مراسم در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم برگزار می‌شود افزود: در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به محل برگزاری دعای عرفه در شهرستان دشتی گفت: در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر، امامزاده حسن و جعفر روستای کردوان و امامزاده زین العابدین روستای عربی شاهد برگزاری این مراسم خواهم بود. اسماعیل پور با اشاره به برگزاری این مراسم در شهرستان جم گفت: مراسم دعای عرفه در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز برگزار می‌شود.وی با اشا ره به اینکه این مراسم در شهرستان دیر در امامزاده محمد (ع) بردخون کهنه، امامزاده محمد شهنیاء و امامزاده سیدجمال الدین بردستان برگزاری می‌شود افزود: در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک نیز این مراسم برگزار می‌شود.

اسماعیل پور به محل‌های برگزاری دعای عرفه شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در امامزاده ابراهیم (ع) کلمه، شاهزاده احمد (ع) دالکی، شاه قطب الدین حیدر روستای درودگاه، شاه نورالله بنداروز، سید محمد سجادی برازجان و آقا میرهداف سعدآباد شاهد برگزاری این آئین خواهیم بود.

Visited 2 times, 1 visit(s) today