فعالیت ستادهای تبلیغاتی پس از معرفی به فرمانداری ها مجاز است
فعالیت ستادهای تبلیغاتی پس از معرفی به فرمانداری ها مجاز است

ندای استان:رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت:ستادهای انتخاباتی در صورتی می توانند در استان فعالیت کنند که از فرمانداری های محل اقامت مجوز اخذ کنند.

به گزارش ندای استان،خلیل رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با عنایت به نص صریح مواد قانونی، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به داشتن ستاد تبلیغاتی موظفند مسئول ستاد تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت کتبی همراه با نمونه امضاء به فرمانداری شهرستان معرفی کنند.

وی افزود: طبق گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده ، برخی افراد بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی اقدام به برگزاری جلسات تبلیغاتی و انعکاس در سایت های خبری محلی و فضای مجازی کرده که خلاف قانون انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان تصریح کرد: هرگونه اقدام مغایر با قانون انتخابات ریاست جمهوری در این زمینه مستوجب مجازات است.

رضایی ادامه داد: افراد می بایست وفق مواد قانونی ابتدا ضمن دراختیار داشتن حکم مسئولیت ستاد تبلیغاتی نامزد انتخابات و اعلام رسمی به فرمانداری مربوط، مکان ستاد تبلیغاتی را هم مشخص کنند.

وی تأکید کرد: براساس اصل ۹۹ قانون اساسی، شورای نگهبان و هیأت های منتسب به آن، تنها نهاد ناظر بر انتخابات است که در همه مراحل و فرایندهای انتخابات صورت می گیرد.

Visited 4 times, 1 visit(s) today