ایستگاه پمپاژ آب شهر”دلوار” وارد مدار شد
ایستگاه پمپاژ آب شهر”دلوار” وارد مدار شد

ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ایستگاه پمپاژ آب شهر ” دلوار ” شهرستان تنگستان با هدف افزایش پایداری آب مشترکان این شهرستان وارد مدار شد.

به گزارش ندای استان،” ابوالحسن عالی ” روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ آب شهر دلوار شهرستان تنگستان واقع در تاسیسات آبرسانی سردار شهید” قاسم سلیمانی” است که بعد از گذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت سال ۱۴۰۱ وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: راه‌اندازی ایستگاه یاد شده با افزایش توان ذخیره و انتقال آب موجب ارتقا پایداری آب در روستاهای بخش ساحلی تنگستان شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این ایستگاه با ظرفیت ذخیره پنج هزار مترمکعب و با ظرفیت انتقال ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز تامین آب یک شهر و ۲۱ روستا را تحت پوشش دارد.

عالی ادامه داد: منبع تامین آب مجتمع آبرسانی شهر دلوار خط کوثر است که با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ ، وضعیت آبرسانی و توزیع آب در شهر دلوار بهبود می‌یابد.

وی افزود: با هدف رفع کامل تنش آبی در نوار ساحلی تنگستان احداث یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت هفت هزار متر مکعب در شبانه روز برای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

عالی عنوان کرد: همچنین با توجه به سرانه بالای مصرف آب شرب در تنگستان انتظار است مشترکان شهرستان نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

Visited 4 times, 1 visit(s) today