تعطیلی پارس شمالی از اساس کذب است
تعطیلی پارس شمالی از اساس کذب است

ندای استان:مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس با رد هر گونه تعدیل نیرو و تعطیلی پارس شمالی اظهار داشت: فقط درخواست کردیم آن دسته از نیروهایی که در دوره های قبل از عسلویه در پارس شمالی مستقر شدند، به محل کار خود برگردند.

به گزارش ندای استان،اخیرا خبری در برخی رسانه های استان بوشهر منتشر شد که بر اساس آن، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درصدد تعدیل نیرو و تعطیلی پارس شمالی است.
ضمن رد این خبر به استحضار مردم شریف استان بوشهر می رساند تعدادی از نیروهای شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس در دوره های گذشته به بهانه های مختلف در پارس شمالی مستقر شده و حاضر به بازگشت به محل کار سابق خود نیستند.
این گروه از شاغلین در پارس شمالی که تاکنون از تمامی امکانات و مزایای مشابه شاغلین در عسلویه استفاده می کردند برای بازگشت به محل کار سابق خود مقاومت کرده و سعی دارند با اهرم رسانه و فشار افکار عمومی مانع از اجرای این موضوع شوند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، با رد هر گونه تعدیل نیرو و تعطیلی پارس شمالی اظهار داشت: فقط درخواست کردیم آن دسته از نیروهایی که در دوره های قبل از عسلویه در پارس شمالی مستقر شدند، به محل کار خود برگردند.
سید محمد موسوی شایعات موجود در برخی رسانه ها و انتشار آن در فضای مجازی را از اساس تکذیب کرد و گفت: تنها خواسته سازمان منطقه ویژه پارس بازگشت آن کارکنان به واحدهای سابقِ خود است.
وی همچنین ابراز داشت: برخی نیروها به جهت نزدیک بودن پارس شمالی به شهرهای محل سکونت خود، رغبتی برای بازگشت به عسلویه نداشته و به همین علت با ایجاد موج رسانه ای سعی دارند مانع از اجرای چنین درخواستی شوند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس گرما، آلودگی هوا و دیگر سختی ها را دلیلی بر مقاومت این افراد دانست و افزود: این در حالیست  که بسیاری از همکاران آن ها با پذیرش شرایط موجود در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم کشور در عسلویه بوده که شایسته است بعضی رسانه ها با بیان حقایق ضمن جلوگیری از تبعیض بین نیروها به اجرای عدالت در بین کارکنان و همکارانشان کمک کنند.
وی از رسانه ها خواست پیش از انتشار اخبار و برهم زدن آرامش روانی جامعه، ابتدا صحت و سقم آن ها را بررسی کرده و سپس نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند.
Visited 1 times, 1 visit(s) today