دیدار استاندار بوشهر و وزیر نفت+عکس
دیدار استاندار بوشهر و وزیر نفت+عکس

ندای استان:محمدی زاده استاندار بوشهر در ارتباط با مسایل و مشکلات استان بوشهر با وزیر نفت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر عصر دوشنبه با جواد اوجی وزیر نفت دیدار و در ارتباط با مسایل و مشکلات استان بوشهر بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار که در دفتر وزیر نفت برگزار شد، استاندار بوشهر به مشکلات زیست محیطی ناشی از چشمه آب شور گناوه اشاره کرد و اظهار داشت: این چشمه بیش از ۶۰ سال پیش و در پی حفاری ناموفق چاه نفتی در میدان نفتی گلخاری گناوه ایجاد شده که مشکلات متعدد زیست محیطی را بوجود آورده است.

محمدی زاده افزود: این چشمه در شش دهه اخیر، خسارت مادی بسیار زیادی به مردم و کشاورزان شهرستان گناوه وارد کرده و کماکان نیز ادامه دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون در حال برنامه ریزی برای احداث سد بر روی رودخانه هستیم و از وزارت نفت انتظار داریم نسبت به انسداد کامل این چشمه اقدام کند تا مشکل منطقه مرتفع شود.

محمدی زاده در ادامه بر لزوم استخدام کارکنان بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق مصوبه جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان در پارس جنوبی مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: همچنین انتصاب مدیران توانمند بومی استان بوشهر در پارس جنوبی نیز از دیگر دغدغه های استان است.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی توسط وزارت نفت در استان بوشهر از مطالبات مهم استان است که امیدوارم محقق شود.

محمدی زاده همچنین با تاکید بر تکمیل آزادراه بوشهر به شیراز گفت: وزارت نفت در تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه اهتمام ورزد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان بوشهر افزود: در این سفر با دستور رئیس جمهور مقرر شد مطالبات پیمانکاران توسط پتروشیمی ها و زیرمجموعه های وزارت نفت پرداخت شود که امیدوارم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

در این دیدار، وزیر نفت نیز در ارتباط با انسداد چشمه آب شور گناوه، استخدام نیروهای بومی و ارتقای مدیران بومی در نفت و همچنین تامین مطالبات پیمانکاران و تامین اعتبارات آزاد راه بوشهر به شیراز، دستورات لازم را به معاونین و مدیران ذیربط صادر کرد.

Visited 2 times, 1 visit(s) today