پرداخت ۸۱۸ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده در بوشهر
پرداخت ۸۱۸ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده در بوشهر

ندای استان:مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: ۸۱۸ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده در ۲ ماه نخست امسال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و عشایر این استان واریز شده است.

به گزارش ندای استان،محمدجواد رستمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۷۷ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب ۴۰ شهرداری، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شد.

وی با بیان اینکه در این سال ۶۸٫۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری‌های استان بوشهر به حساب فرمانداری‌ها پرداخت شد، گفت: ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان در سال قبل برای اجرا طرح‌های عمران شهری به حساب شهرداری‌های ۴۰گانه استان بوشهر واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت ۹۹۲٫۶ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ۳۵٫۷ میلیارد تومان به طرح‌های عشایری استان بوشهر پرداخت شد.

رستمی با اشاره به پرداخت اعتبارات عوارض ارزش افزوده در ۲ ماه نخست امسال خاطرنشان کرد: ۸۱۸ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده در ۲ ماه نخست امسال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و عشایر این استان واریز شده است.

وی ادامه داد: در مدت یادشده ۵۹۸ میلیارد تومان در اختیار ۴۰ شهرداری استان بوشهر قرار گرفت و ۱۹۹ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان بوشهر واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به طرح‌های مناطق عشایری استان از محل ارزش افزوده خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا برای اجرای طرح‌ها در روستاهای فاقد دهیاری حدود ۱۴ میلیارد تومان به حساب فرمانداری‌های مناطق مختلف استان بوشهر در ۲ ماه نخست امسال واریز شد.

Visited 1 times, 1 visit(s) today