کمک ۱۰۰میلیونی سنتاره بوشهری به دو فوتبالیست+عکس
کمک ۱۰۰میلیونی سنتاره بوشهری به دو فوتبالیست+عکس

ندای استان:مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که این روزها در اروپا فوتبال بازی می‌کند سال‌ها قبل حرکت بسیار زیبایی در فوتبال ایران انجام داد.

به گزارش ندای استان،مهدی طارمی که همه در انتظار درخشیدن او با پیراهن اینترمیلان در فصل آینده رقابت‌های سری آ ایتالیا و البته لیگ قهرمانان اروپا هستیم، ۹ سال قبل طی بیانیه‌ای که دهم خرداد سال ۱۳۹۴ منتشر کرد، از باشگاه پرسپولیس خواست تا ۲۵۰میلیون تومان از باقیمانده مبلغ قراردادش با قرمزپوشان را در امور مرتبط با فوتبال هزینه کند.

او در این بیانیه قسمتی از رقم مذکور را به استعدادیابی در فوتبال استان بوشهر اختصاص داد و علاوه بر آن خواست سازمان لیگ به یاد ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال و فوتبال ایران و همچنین علی دایی چهره فراموش‌نشدنی فوتبال کشورمان دو جایزه تهیه کند و آن را به بهترین دروازه‌بان لیگ برتر و همچنین بهترین گل‌زن این مسابقات به یاد ناصرخان و شهریار تقدیم کند.

طارمی همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود خواست تا ۵۰میلیون تومان به علی اکبریان بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس که آن زمان در زندان بود، کمک شود و همچنین عین همین مبلغ نیز به کریم باوی مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی (که البته دیگر در جمع ما نیست) هدیه شود.

مهدی طارمی تاکید کرد وکیلش قضیه را پیگیری می‌کند تا این مبالغ به همان اموری که خواسته، برسد. این حرکت طارمی در آن زمان ازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی داشت و هنوز هم به نیکی از آن یاد می‌شود.

Visited 3 times, 1 visit(s) today