خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شدند+عکس
خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شدند+عکس

ندای استان:بیست و‌ ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر برگزار و از خیّرینی که طی یک سال گذشته همراه نوسازی مدارس بوشهر بوده‌اند با اهداء تندیس، تقدیر شد.

به گزارش ندای استان،ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر سه شنبه شب در بیست و‌ ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با اشاره به ر‌ونمایی از سند چشم‌انداز نوسازی مدارس استان بوشهر، اظهار داشت: در این راستا یک بانک اطلاعاتی کامل در خصوص نیازهای آموزشی تدوین شد.

وی با اشاره به نیاز به یک هزار و ۸۰۰ کلاس، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده باید تا سال ۱۴۰۲، ۳۰۶ کلاس درس ساخته می‌شد که خوشبختانه تا پایان سال گذشته ۵۰۶ کلاس درس ساخته شد.

احمدی با اشاره به ساخت بزرگترین مدرسه شهر بوشهر به همت خیر بیان داشت: این مدرسه با زیر‌بنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهر بوشهر در حال ساخت است و هزینه آن توسط خیر تأمین شده است.

وی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری منعقد شده، یک هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه‌های این اداره کل از محل اعتبارات استانی و مابقی از اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

احمدی ادامه داد: در این راستا نیازهای هر شهرستان شناسایی شده و خیرین حقیقی و حقوقی می‌توانند ما را برای جمع‌آوری کلاس‌های کانکسی یاری کنند.

در این جشنواره که تفاهم‌نامه ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه توسط خیر «ابوذر طاهری‌پور» به امضاء رسید، از کتاب خیّر مدرسه‌ساز «حاج حسین زارعی» رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، صفرعلی یازرلو معاون سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه افشین ملکی مدیرکل منابع انسانی از نمایشگاه دستاوردهای اداره‌کل نوسازی مدارس بوشهر و بهشت خیّرین بازدید کرد.

گفتنی ا‌ست از خیّرینی که طی یک سال گذشته همراه نوسازی مدارس بوشهر بوده‌اند با اهداء تندیس، تقدیر شد.

Visited 5 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : فارس