بوشهری‌ها جوایز جشنواره ستاره‌های صحنه را درو کردند
بوشهری‌ها جوایز جشنواره ستاره‌های صحنه را درو کردند

ندای استان:نفرات برتر نخستین جشنواره منطقه‌ای ستاره‌های صحنه با درخشش هنرمندان بوشهری به پایان رسید.

به گزارش ندای استان،نخستین جشنواره منطقه‌ای ستاره‌های صحنه برای استان بوشهر با کسب جوایز، ماندگار شد. بندر بوشهر در بیست و یکمین روز اردیبهشت ماه میزبان رویداد بزرگ هنری ستاره‌های صحنه بود که مجریان صحنه از استان‌های جنوبی کشور برای کسب مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی با هم به رقابت پرداختند.
سعید محمدی‌فرد دبیر این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص نتایج آرا داوران این جشنواره، اظهار کرد: حسین نیکنام به‌عنوان چهره نوظهور استندآپ کمدی در بخش نوجوانان تندیس ستاره طلایی دریافت کرد.
وی تصریح کرد: فاطمه رحیمی و ساینا درفان از دشتستان و بوشهر تندیس شایسته تقدیر از داوران جشنواره را در بخش کودکان دریافت کردند و مابقی شرکت‌کنندگان کودک نیز از طرف هیات داوران مورد تقدیر قرار گرفتند.
محمدی‌فرد اضافه کرد: در بخش نوجوانان مقام‌های اول تا سوم به استان بوشهر رسید که خانم یاس پوریوسف از بوشهر تندیس ستاره طلایی و دیپلم افتخار را کسب کرد و مقام دوم را نازنین افسر دیر از دشتستان و مریم محمدی از کنگان کسب و تندیس ستاره نقره‌ای را از آن خود کردند و جایگاه سوم نیز به یکتا دهقان و کیانان صمصامی از بوشهر و دشتستان رسید. دبیر جشنواره ستاره‌های صحنه در خصوص بخش بزرگسالان این رقابت‌ها، عنوان کرد: هیات داوران جشنواره هیچ کدام از شرکت‌کنندگان را با توجه به سطح اجرا شایسته جایگاه اول ندانست اما مقام دوم این رده به حمید هاشمی‌فرد از بوشهر رسید که به جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه راه یافت.
وی تصریح کرد: در کسب مقام سوم نیز مطهره میرعلایی از دشتستان و الهام رهنما از گناوه این جایگاه را کسب کردند.
محمدی‌فرد اظهار کرد: در بخش اختتامیه این رقابت‌ها شاهرخ سروری به عنوان چهره ماندگار اجرا در استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت و حضور شاهین بهرام‌نژاد لحظات احساسی را رقم زد تا صحنه معلم و شاگرد تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورد.
Visited 4 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : فارس