رییس اتاق بازرگانی بوشهر: شنبه تعطیل شود
رییس اتاق بازرگانی بوشهر: شنبه تعطیل شود

ندای استان:رییس اتاق بـازرگانی بوشهر گفت: از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم درخواست فعالان اقتصادی برای تغییر تعطیلی پنجشنبه‌ها به شنبه را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش ندای استان،” خورشید گزدرازی” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهبود وضعیت تراز تجاری کشور و ارتقای مراودات اقتصادی در مقیاس بین المللی از الزامات اصلی تحقق توسعه است.

وی افزود: از اصول اساسی افزایش شاخص رقابت صنایع کشور در بازارهای جهانی تمکین به قواعد و رویه های بین المللی با رویکرد خلق شبکه های تجاری پایدار و افزایش ارتباطات اقتصادی پویا با سایر کشورها است .

رییس اتاق بازرگانی بندر بوشهر تصریح کرد: با توجه به شعار سال انتظار می رود تمامی اهتمام مسئولان و مدیران کشور بر پیروی از فرمان رهبری باشد .

گزدرازی یادآور شد: با توجه به اصلاح لایحه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت، روزهای کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات ۲ روزه پایان هفته را روزهای پنجشنبه و جمعه تعیین کردند که این رویه امکان برقراری ارتباطات فعالان و بنگاه‌های اقتصادی کشور با همتایان خارجی خود در چهار روز از هفته را کاهش می دهد.

گزدرازی ادامه داد: تغییر رویکرد کنونی در خصوص تعطیلات هفتگی ضرورتی اجتناب ناپذیر است از همین رو بخش‌خصوصی استان بوشهر امیدوار است تصمیم گیرندگان و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور برای موفقیت و رستگاری اقتصاد ایران با پذیرش نظر و خواست اصحاب دلسوز و صاحب نظر در خصوص موضوع تعطیلات هفتگی را مد نظر قرار دهند.