واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست

ندای استان: امام جمعه دشتی گفت: واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس مصداق بی انصافی و بی عدالتی آشکار است و با عدل و انصاف سازگار نیست.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با گرامیداشت روز شوراها اظهار کرد: نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها و رفع مسائل اجتماعی مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید این نقش مهم بیشتر تقویت شود.

وی با بیان اینکه واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس مصداق بی انصافی و بی عدالتی آشکار است افزود: میزبان اصلی این هلدینگ استان بوشهر است و عوارض و مشکلات محیط زیستی آن را مردم استان بوشهر تحمل می‌کنند اما چرا با وجود مشکلات و محرومیت‌های فراوانی شهرها و روستاهای ما، پول آن به جیب یک تیم تهرانی برود.

امام جمعه دشتی گفت: اگر نگاهی به ورزش دارید یا پولی برای خرج در ورزش دارید سوال این است مگر خود استان بوشهر تیم ورزشی ندارد یا جوانان ما استعداد فوتبالی ندارند چرا این جوان‌ها را حمایت نمی‌کنید؟

وی اضافه کرد: مخارج تیم استقلال تهران با حجم بالای بدهی مالی و هزینه‌های سنگین سالانه را هلدینگ خلیج فارس متقبل می‌شود در حالی که بیخ گوش آنها جوان‌های ما بیکار و جیبشان خالی و حتی از یک توپ فوتبال و حداقل امکانات ورزشی محروم هستند.

زاهددوست ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس برای انجام کوچک‌ترین مسئولیت اجتماعی و کمک به تیم‌های ورزشی منطقه پیرامون خود اقدامی نمی‌کند اما برای حمایت سنگین میلیاردی از تیم تهرانی آغوشش را باز می‌کند. این کار کجا با عدل و انصاف سازگار است.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان استان، نمایندگان مجلس نمایندگان منتخب نسبت به این موضوع ورود کنند و اجازه اجحاف در حق مردم ندهند.

  • منبع خبر : مهر