فروش ۲ هزار میلیاردی کالاهای اموال تملیکی بوشهر
فروش ۲ هزار میلیاردی کالاهای اموال تملیکی بوشهر

ندای استان: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال کالاهای اموال تملیکی از انبارهای استان به فروش رفت

به گزارش ندای استان،سید علی عسکری شامگاه دوشنبه در بررسی وضعیت کالاهای متروکه در انبارهای استان بوشهر اظهار کرد: همچنین هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کالاهای موجود در انبارهای استان استرداد و یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعاده شد.

وی افزود: در سال گذشته، افزون بر سه هزار پرونده در راستای فروش، اعاده، استرداد و جلوگیری از تضییع بیت‌المال تعیین تکلیف شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون شرایطی در انبارهای استان رقم می خورد که ورود و خروج کالاها به روزرسانی شده است.

عسکری ادامه داد: در سال گذشته و با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستان بوشهر کالاهای فاقد مجوز مصرف و تاریخ گذشته به ارزش ۶۲۷ میلیارد ریال امحا شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بیان کرد: با آغاز سال جدید وبا راه‌اندازی حراج خورده فروشی مطابق دستورالعمل سازمان برای مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا به دنبال اجرایی شدن اهداف پیش بینی شده هستیم.

وی بیان کرد: همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به‌منظور نگهداری کالاهای فاسد شدنی و قفسه‌بندی برای نگهداری اصولی کالا در سال جاری دنبال می کنیم.

عسکری ادامه داد: در سال گذشته از حیث میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های در اختیار در کشور استان بوشهر جایگاه های برتر کسب کرد.