هیأت رییسه خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند
هیأت رییسه خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند

ندای استان:با رأی گیری از اعضا، مازیار هوشمند به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر خانه، عبدالحمید شعرانی نایب رئیس هیات مدیره، عباس اعتمادی پور خرانه دار هیات مدیره و زهرا بهرامی دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

به گزارش ندای استان،عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست ضمن خوش آمدگویی به اعضا و محکوم نمودن حمله رژیم منفور صهیونیستی به بیمارستان شفاء غزه گفت: مجموعه فرهنگ و ارشاد با توجه به رسالت خود از همه منتخبین و منتصبین انجمن ها  و نهاد های مردمی وابسته به خود حمایت نموده و طبق قانون و منشور اخلاقی خود موظف به ادامه این حمایت است.

وی افزود:هدف ما صرفاً برگزاری انتخابات ویترینی در حوزه های گوناگون فرهنگی و هنری نیست،بلکه اگر انتخاباتی برگزار شد باید در تمام بخش ها و امور مورد حمایت قرار گیرد.

افروغ بیان کرد: یک مورد مهم که در بطن فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده  و دولت محترم سیزدهم در حال تقویت آن است بحث مردمی بودن امور است که در اکثر حوزه های اجرایی می‌توان حضور مردم و نظرخواهی از مردم را حس کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد در ادامه گفت: از دیگر مسائل مهم که باید مورد توجه رسانه قرار گیرد، موضوع اتحاد و انسجام در جامعه است و ارزش های دینی و ملی ما اولویت و خط قرمز باور های ما است.

وی افزود: یکی از رسالت های جدی و مهم حوزه رسانه ممانعت از  عادی پنداری مسئله غزه است و باید با پرداختن صحیح به موضوع،تا حد زیادی از فراموش شدن مظلومیت این مردم جلوگیری کرد.

افروغ ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قدرت رسانه از پهپاد و موشک بیشتر است و باید اندیشید که از این قدرت به بهترین نحوه ممکن استفاده نمود تا خلعی در معرفی دستاورد ها و اتفاقات مهم ایجاد نشود.

لازم به ذکر است در پایان با رأی گیری از اعضا،مازیار هوشمند به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر خانه ،عبدالحمید شعرانی نایب رئیس هیات مدیره،عباس اعتمادی پور خرانه دار هیات مدیره و زهرا بهرامی دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.