عضو شورای شهر بوشهر: در نوروز نباید اتفاقات فستیوال کوچه تکرار شود
عضو شورای شهر بوشهر: در نوروز نباید اتفاقات فستیوال کوچه تکرار شود

ندای استان:رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر مدیریت فرهنگی شهر، گفت: ساحل بوشهر برای ایام نوروز ساماندهی شود.

به گزارش ندای استان،شهناز پولادی در نشست شورای شهر بوشهر اظهار کرد: برای بار سوم در صحن شورا به برخی مماشات مسؤولان و مدیران ذیربط در مورد احکام شرعی در شهر تذکر می‌دهم.

وی اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر برای احقاق حقوق مدنی جامعه اسلامی بر اساس موازین قانون اساسی تاکید می‌کنم زیرا در اجرای برخی احکام شرعی در ملأ عام در شهر قصور و بی توجهی دیده می‌شود و دستگاه‌های ذیربط منفعل هستند.

پولادی تصریح کرد: در ایام نوروز نباید اتفاقات حواشی فستیوال کوچه در شهر تکرار شود، از همین حالا تذکر لازم می‌دهیم باید یک نظم محیطی در نوار ساحلی و پارک‌ها ایجاد شود و با تجهیز و راه اندازی کمپ‌ها از نصب چادر در ساحل و پارک‌ها که محل تردد شهروندان است جلوگیری شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: شهروندان ما حق دارند در ایام نوروز از فضای سالم در پارک‌ها و ساحل بهره ببرند.

پولادی اظهار داشت: ما قبل از نوروز تذکرات لازم را می‌دهیم، اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد و خدشه به ارزشهای نظام ایجاد شد ما بانوان شورا اعلام برائت می‌کنیم چون هشدارهای لازم را دادیم و دستگاه‌های متولی باید تمام شرایط به ویژه در حوزه فرهنگی را دیده و پیگیر و پاسخگو باشند که در ایام نوروز شاهد هنجارشکنی‌هایی که توسط مرفهین بی درد رخ می‌دهد نباشیم.

  • منبع خبر : مهر