دستگیری کلاهبردار ارزهای دیجیتال در بوشهر
دستگیری کلاهبردار ارزهای دیجیتال در بوشهر

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته شناسایی و موضوع کماکان تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و به سرقت رفتن سرمایه‌های آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، شخصی پس از ثبت شرکت برنامه نویس رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از جذب دریافت مبالغ زیادی از شهروندان تحت عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه با پیگیری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر، متهم شناسایی شد، خاطر نشان کرد: شب گذشته پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات هدفمند متهم دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته شناسایی و موضوع کماکان تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

این مقام انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: چنانچه افرادی با این شیوه در سطح استان بوشهر مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری، صحیح و منطقی آن است که قبل از انجام هر گونه معامله یا فعالیت اقتصادی حتماً استعلام مورد نیاز توسط شهروندان از دستگاه‌های متولی انجام و پس از اطمینان کامل و رعایت ضوابط قانونی معامله یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند.

وی گفت: انتظار می‌رود شهروندان و مسافرین وقایع و رخداد را از طریق سامانه ۱۱۰ و درخواست و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.