افتتاح بزرگراه اهرم – برازجان
افتتاح بزرگراه اهرم – برازجان

ندای استان:معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم با هدف‌ سرعت‌بخشی در خدمت رسانی به مردم بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مصمم است.

به گزارش ندای استان،محسن منصوری روز یکشنبه در آیین افتتاح پنج کیلومتر از بزرگراه اهرم – برازجان ( حدفاصل روستای بنداروز _ تقاطع ورودی برازجان) در شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار کرد: در این ایام کشور سراسر شاهد افتتاح و عملیاتی طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی است که بخشی مانند بیمارستانی در یک از شهرستان های تهران پس از ۳۳ سال در این دولت به اتمام رسید و وارد فاز بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: در استان بوشهر نیز در دهه فجر طرح‌های مختلف اقتصادی با نزدیک به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: بوشهر با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی از استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

منصوری ادامه داد: حوزه راه و زیرساخت از حوزه‌های مهم کشور است که در این حوزه استان بوشهر طرح‌های مختلفی در دست اجرا دارد.

وی گفت: مسیر بزرگراه بوشهر – دیر هفتاد هزار میلیارد ریال اعتبار دارد که با وزیر نفت برای تامین اعتبار این طرح رایزنی خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: اجرای طرح اصلاح شیوه آبیاری در ۱۰ هزار هکتار از نخیلات دشستان از دستاوردهای شاخص استان بوشهر در دولت سیزدهم است.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : ایرنا