درآمد گمرکی استان از ۹ هزار میلیارد تومان فراتر رفت
درآمد گمرکی استان از ۹ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: در ۸ ماه امسال درآمد گمرکی استان بوشهر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ثبت شده که تا پایان سال پیش بینی می شود به ۱۳ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: توجه به ظرفیت های استان بوشهر به ویژه در حوزه تولیدات بومی استان مورد توجه و تاکید است.

وی، طراحی تشکیل همایش صادرات، ظرفیت‌ها و مزیت‌ها در استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: راهکارهای لازم برای استقبال صادرکنندگان در استان بوشهر تدوین و عملیاتی شود که طراحی همایش صادرات، ظرفیت‌ها و مزیت‌ها در استان بوشهر می‌تواند در این عرصه موثر باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پیوند صادرات به واردات در فعالیت ته لنجی به درآمد و تولید ملی کمک می کند، از افزایش درآمد گمرکی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در ۸ ماه امسال درآمد گمرکی استان بوشهر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ثبت شده که تا پایان سال پیش بینی می شود به ۱۳ هزار میلیارد تومان برسد.

محمدی زاده با اشاره به توسط روابط تجاری با کشورهای همسایه بر توجه به توسعه روابط تجاری بوشهر با عربستان تأکید کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات در بخش‌های مختلف بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی استان بوشهر با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران توافق شد گفت: سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی استان بوشهر هنوز اجرایی نشده که با توجه به توافق رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیگیری لازم برای اجرایی شدن این برنامه، انجام شود.

Visited 1 times, 1 visit(s) today