ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب بوشهر در انتظار بودجه
ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب بوشهر در انتظار بودجه

ندای استان:رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بیمارستان کنونی قلب بوشهر با داشتن ۶۰ تختخواب جوابگوی مراجعات فراوان مردم این استان نیست و سرعت بخشی در احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی مجهز خواسته مردم است.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز  در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار اظهار کرد: مرکز آموزشی تخصصی قلب بوشهر با داشتن کادری مجرب در عرصه پزشکی و پرستاری روزانه میزبان تعداد فراوانی از هم استانی‌ها است که خدمات بهینه و دلسوزانه ای به مراجعین ارائه می کنند.

وی افزود: بر اساس آمارهای رسمی، مشکلات قلبی و عروقی در این استان با میزان امکانات درمانی تخصصی موجود هم خوانی ندارد و یک بیمارستان ۶۰ تختخوابی قادر به سرویس دهی به یک استان با جمعیت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیست.

رییس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: هم‌اینک بخشی از مردم استان بوشهر به دلیل کمبود امکانات تخصصی قلب در سایر نقاط استان، به ناچار و با هزینه های فروان سیر درمان خود را در استان های دیگر دنبال می کنند.

مهرانگیز ادامه داد: بر اساس حقوق عامه، مسائل مرتبط با بخش بهداشت و درمان استان را پیگیری می‌کنیم و هر جا نفعی برای مردم دارد موظف هستیم که برای استیفای این حقوق گام برداریم.

وی عنوان کرد: کادر پرستاری این بیمارستان از جمله اقشار زحمت‌کشی هستند که در کنار پزشکان دلسوز به شکل شبانه روزی وظیفه درمان و مراقبت های ویژه از بیماران را بر عهده دارند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: هر چند دولت مردمی سیزدهم گام های خوبی برای رفع مشکلات پرستاران در بخش افزایش حقوق و مزایا، کارانه، بهره وری و استخدام نیروهای جدید برداشته اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با این قشر، نیاز است که سطح دستمزدها ارتقا یابد.