عضوهیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سردبیر مجله فلوراید شد
عضوهیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سردبیر مجله فلوراید شد

ندای استان:پروفسور سینا دوبرادران عضو هیئت‌علمی و رئیس مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سردبیر بخش خاورمیانه مجله فلوراید انتخاب شد.

به گزارش ندای استان،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجله فلوراید از جمله مجله‌های قدیمی و با قدمت بیش از ۵۵ سال است که دفتر آن در نیوزلند قرار دارد و مقالات مربوط به مطالعات فلوراید در حوزه‌های مختلف سمیت فلوراید، بیوشیمی فلوراید، پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت، جنبه‌های دامپزشکی فلوراید، جنبه‌های شیمی و کشاورزی فلوراید، جنبه‌های زیست‌محیطی فلوراید در آن چاپ می‌شود.

دکتر اکرم فرهادی اظهار داشت: پروفسور سینا دوبرادران، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اولین مقاله انگلیسی خود را در سال ۲۰۰۸ در ژورنال فلوراید چاپ کرد و در کنفرانس‌های متعدد بین‌المللی فلوراید در کشور‌های مختلف به‌عنوان سخنران کلیدی حضور داشته است.

وی اضافه کرد: وی تاکنون بیش از ۲۱۰ مقاله به زبان انگلیسی در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی در زمینه‌های مختلف پزشکی- بهداشتی و زیستی به چاپ رسانده است و از صاحب‌نظران بین‌المللی ایده‌های تحقیقاتی این حوزه بشمار می‌رود که بخشی از مطالعات و تحقیقات خود را در این حوزه در دانشگاه دویسبورگ-اسن آلمان انجام می‌دهد.